Nasza kadra to wspaniali nauczyciele z doświadczeniem pedagogicznym, muzycznym i scenicznym. Ich cecha wspólna jest kreatywność i świetne podejście do dzieci, jak również nieopisany zapał do zarażania miłością do muzyki.
Nasza kadra to wspaniali nauczyciele z doświadczeniem pedagogicznym, muzycznym i scenicznym. Ich cecha wspólna jest kreatywność i świetne podejście do dzieci, jak również nieopisany zapał do zarażania miłością do muzyki.
Praca z dzieckiem, jest szansą na zbudowanie czegoś nowego i unikatowego, pozwala na odkrycie prostych ale jakże ważnych i uniwersalnych dla każdego człowieka prawd. Bowiem "dziecko uczy się od nas, a my uczymy się wiele od dziecka" - widząc tę niesamowitą zależność, postanowiłam wybrać w swoim życiu ścieżkę związaną z nauczaniem. Ukończyłam studia pedagogiczne na poziomie magisterskim, specjalność: pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna z edukacją włączającą, na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Ukończyłam również sześcioletnie ognisko muzyczne - gram na pianinie i keyboardzie. Uwielbiam również śpiewać, przez co piosenki towarzyszą mi w pracy z dziećmi niemal non stop. Moją pasją jest sztuka. Staram się by w zajęciach przeprowadzanych przez nas nigdy nie zabrakło miejsca na rozwijanie w dzieciach ich kreatywności ale i też zdolności manualnych. Uważam, że żłobek i przedszkole to miejsce wyjątkowe. To tu dziecko poznaje wiele rzeczy po raz pierwszy, uczy się nowych zwyczajów, nabywa umiejętności społeczne, jak i przygotowuję się do funkcjonowania na dalszych szczeblach edukacji. Jestem osobą wymagającą ale też i niezmiernie ciepłą. Ważne jest dla mnie by dzieci wykorzystywały swój potencjał oraz stawały się samodzielne, jednocześnie pamiętając o ich potrzebie bliskości oraz wsparcia. Największym szczęściem jest dla mnie widzieć postępy dzieci, które same z uśmiechem na ustach pokazują mi, czego właśnie się nauczyły. W pracy z dziećmi uważam za najważniejsze spojrzenie na świat ich oczami. Nie podchodzę do wszystkich dzieci "hurtowo". Wychodzę z założenia, że każde z nich jest indywidualną jednostką, dlatego też zawsze staram się dostosować poziom jak i metody nauczania odpowiednio do każdego dziecka.
Jestem absolwentką studiów w Pedagogium Wyższej Szkole Nauk Społecznych w Warszawie. Z roku na rok staram się zdobywać coraz większe doświadczenie w pracy z dziećmi , aby w przyszłości spełnić swoje marzenie i zostać nauczycielem. Wiele nauki i pracy przede mną , jednak mam mnóstwo motywacji , energii , cierpliwości, uśmiechu , aby podzielić się tym z dziećmi. Odkąd pamiętam bardzo szybko udawało mi się nawiązywać kontakt z dziećmi, nie ukrywam sprawiało mi to wielką radość. Obserwowanie rozwoju dzieci jest cudem samy w sobie , możliwość uczestniczenia i wspierania tego rozwoju jest tym czego chcę się nauczyć korzystając z rad doświadczonych nauczycieli.
W wolnych chwilach spędzam czas na czytaniu książek , ponieważ uwielbiam pobudzać moją wyobraźnie do działania. Poza czytaniem odnajduję się również w tańcu i śpiewie, który towarzyszy mi od dziecięcych lat.
Jestem absolwentką Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w klasie skrzypiec. Aktualnie zaś nadal zgłębiam wiedzę na pedagogice wczesnoszkolnej i przedszkolnej. Swą przygodę z dziećmi zaczęłam w LaliBam i kontynuuję ją już od 6 lat. Doświadczenie zdobyłam m.in. poprzez pracę z dziećmi w grupach żłobkowych i przedszkolnych. Każdy dzień rozpoczynam uśmiechem i piosenką. Śpiew jest mym nieodłącznym partnerem i nie wyobrażam sobie, żebym nie przelewała miłości do muzyki na moich podopiecznych. Praca z dziećmi daje mi dużo satysfakcji i jest ucieczką od monotonii, w którą tak łatwo popaść w dzisiejszych czasach. Nigdy nie wiadomo, co przyniesie nowy dzień i przed jakimi trudnościami będzie trzeba stawić czoła. Dodatkowo śmiech i radość moich podopiecznych są najpiękniejszą nagrodą za włożoną pracę.
Jestem osobą uśmiechniętą, optymistyczną pełna energii, nie ma dla mnie rzeczy niemożliwych. Praca z dziećmi sprawia mi przyjemność i satysfakcję jest dla mnie wielką przygodą. Jestem cierpliwa, staram się być dla dzieci zawsze pogodna, serdeczna, godna zaufania i uśmiechnięta. Celem mojej pracy jest szczęście i uśmiech każdego dziecka oraz troska o jego prawidłowy rozwój. Dbam o ciepłą, serdeczną i rodzinną atmosferę w kontaktach z dziećmi. Ważne jest dla mnie, by każde dziecko czuło się wartościowe, ważne i bezpieczne.
Języka angielskiego uczę od ponad siedmiu lat. Jestem absolwentką Uniwersyteckiego Kolegium Kształcenia Nauczycieli Języka Angielskiego na Uniwersytecie Warszawskim, gdzie oprócz wiedzy filologicznej, zdobyłam uprawnienia pedagogiczne. Uczestniczyłam w wielu konferencjach językowych i szkoleniach metodycznych. Posiadam uprawnienia wychowawcy wypoczynku i doświadczenie w opiece nad grupami dzieci i młodzieży, zdobyte na obozach rekreacyjno-językowych. Ukończyłam także studia magisterskie na kierunku Stosunki Międzynarodowe w Collegium Civitas w Warszawie. Oprócz języka angielskiego znam również język włoski i niemiecki.
Jestem osobą uśmiechniętą, optymistyczną, nieco zwariowaną i pełną energii. Zawsze staram się myśleć pozytywnie. Lubię pracować z dziećmi i młodzieżą, ponieważ praca z nimi jest zawsze wielką przygodą i okazją do zabawy. Nauczanie języka angielskiego daje mi dużo radości, satysfakcji i motywuje mnie do ciągłego rozwijania nauczycielskich i pedagogicznych umiejętności. Poza moją pracą, uwielbiam podróżować i poznawać nowe kultury. W wolnym czasie uwielbiam gotować, spotykać się ze znajomymi i uprawiać sporty.
Jestem absolwentką studiów drugiego stopnia na kierunku pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna prowadzonym na Wydziale Pedagogicznym Uniwersytetu Warszawskiego. Praca z dziećmi sprawia mi ogromną przyjemność i radość, jest to nie tylko mój zawód, ale także wielka pasja. Jestem osobą otwartą, cierpliwą i kreatywną. W łatwy sposób nawiązuję kontakt z dziećmi, zyskując ich zaufanie i sympatię. Wielką satysfakcję sprawia mi patrzenie na radość moich podopiecznych, kiedy okrywają otaczający ich świat.
W pracy wychowawczej jestem osobą konsekwentną, wyznaczam cele i dążę do ich realizacji. Przy planowaniu pracy uwzględniam indywidualne predyspozycje każdego dziecka i staram się dobrać metody dydaktyczne w taki sposób, aby każdy członek grupy miał możliwość rozwoju swoich mocnych stron. Podczas prowadzonych zajęć buduję życzliwą atmosferę poprzez różnorodne formy aktywność, takie jak praca zespołowa, czy też wspólne muzykowanie. W mojej pracy ważne jest wszystko, co ma wpływ na rozwój dziecka: każde słowo, uśmiech czy gest. Wszystko to kształtuje stosunek dziecka do nauki, do samego siebie i innych ludzi.
Dodatkowo interesuję się śpiewem i teatrem. Od kilku lat uczestniczę w warsztatach teatralnych, a także w zajęciach oraz kursach z zakresu doskonalenia emisji głosu. Nabytą wiedzę i doświadczenie przekazuję moim podopiecznym podczas prowadzonych zajęć. W wolnych chwilach uwielbiam czytać książki z obszaru rozwoju osobistego, uczestniczyć w różnego rodzaju aktywnościach fizycznych, a także dalej kształcić się i rozwijać muzycznie.
Moją pasją jest edukacja dzieci, a od ponad 10 lat pracuję jako native speaker. Doświadczenie zawodowe zdobyłam ucząc zarówno w szkołach prywatnych jak i publicznych. Dodatkowo mam wieloletnie doświadcznie w pracy z dzećmi w wieku przedszkolnym i szkolnym, prowadziłam również zajęcia dla początkujących ESL w szkole językowej.
Moim celem jest praca z dziećmi by doskonalić, budować pewność siebie i płynności w posługiwaniu się językiem angielskim. Lubię pracować i zachęcać dzieci do używania angielskiego przy tworzeniu zdań i, prowadzenia rozmów, a największa radość sprawia mi jak dobrze sie przy tym bawią. Robimy to śpiewając rymy z dużą ilością ruchu i tańca.
Tancerz, choreograf, instruktor tańca. Jego kariera taneczna rozpoczęła się już w wieku 7 lat, od tamtej pory wziął udział w krajowych i międzynarodowych turniejach tańca towarzyskiego. Posiada międzynarodową klasę „S" w stylu standardowym, jak i latynoamerykańskim.Od 2018 roku tańczy również w grupach tanecznych na scenach polskich festiwali, teledyskach oraz w telewizji, łącząc różne techniki tańca takie jak Hip Hop, New Age, czy Contemporary Jazz. Obecnie posiada tytuł instruktora tańca sportowego wydanego przez Polską Akademię Sportu w 2019 roku. Oprócz tego aktualnie jest studentem Wyższej Szkoły Edukacji w Sporcie.
Jestem absolwentką Politechniki Warszawskiej, a swe zawodowe pasje już od 1987 roku realizuję w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym. Ukończyłam podyplomowe studia pedagogiczne, międzynarodowe warsztaty IB w Warszawie i Monachium, kilkanaście kursów doszkalających. W latach 1987-2006 prowadziłam domowe przedszkole w swym przestronnym mieszkaniu na Ursynowie. Współtworzyłam kolejno 3 różne placówki przedszkolne w tym Przedszkole Międzynarodowe na Mokotowie. W 2010 jako dyrektor i nauczyciel najstarszej grupy, rozpoczęłam pracę w przedszkolu "Mały Olimpijczyk".
Moje osobiste pasje to podróże. W tym roku zorganizowałam rodzinną wyprawę na Tajwan oraz górskie wędrówki - w sierpniu tego roku mężem i wnukami zdobyliśmy Przełęcz Szpiglasową, Zawrat, masyw Czerwonych Wierchów, Ornak. Pasje osobiste wykorzystuję w pracy z dziećmi, z każdej podróży przywożę mnóstwo materiału przyrodniczego wykorzystywanego na kreatywnych zajęciach plastycznych. Lubię przygotowywać dla dzieci ciekawe gry matematyczne i planować interesujące wycieczki. Staram się wspomagać nauczycieli , tak by każdy dzień organizowany przez nich w przedszkolu był fascynującą przygodą dla dzieci, ich rodziców i kadry pedagogicznej.
Ukończyłam psychologię na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego, specjalizacja psychologia kliniczna, szkolenie zaawansowane Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach oraz studia podyplomowe Diagnoza psychologiczna w praktyce klinicznej. Jestem terapeutką Play Therapy, Praktykiem metody Kids’ Skills, certyfikowanym trenerem TUS I-szego i II-giego stopnia, Trenerem Umiejętności Psychospołecznych, certyfikowanym konsultantem kryzysowym oraz Edukatorką Pozytywnej Dyscypliny dla Rodziców.
Doświadczenie zawodowe zdobywałam podczas pracy w poradniach, placówkach edukacyjnych, Centrum Zdrowia Psychicznego oraz gabinetach prywatnych.
Od wielu lat pracuje z dziećmi, młodzieżą oraz rodzicami wspierając ich w różnych wyzwaniach życia codziennego. W pracy ważne jest dla mnie stworzenie relacji opartej na szacunku i zrozumieniu. Do każdego problemu podchodzę indywidualnie, z dużą uważnością na potrzeby drugiego człowieka. Poszukiwanie optymalnych rozwiązań to cel, do którego zmierzam.
Prywatnie jestem mamą 8-letniej Antosi i 6-letniej Marianki.
Ukończyłam szkołę muzyczną drugiego stopnia im. Karola Szymanowskiego w Warszawie w klasie skrzypiec, jednak od zawsze to głos był moim ukochanym "instrumentem muzycznym", dlatego zdecydowałam się szkolić go w Warszawskim Studium Jazzu w klasie wokalistyki jazzowej, które ukończyłam w 2015 roku. Pracuję jako nauczyciel w Barwach muzyki od 2013 roku, prowadzę zajęcia umuzykalniające dla dzieci "Pierwsze Kroki w Muzyce", jak również indywidualne lekcje wokalu, gry na skrzypcach i pianinie. Jako nauczyciel cały czas się rozwijam, w sierpniu 2016 roku wzięłam udział w międzynarodowym kursie COLOURSTRINGS w Helsinkach, gdzie przez 5 dni poszerzałam swoją wiedzę na temat pracy z najmłodszymi uczniami. Jako nauczyciel jestem też związana ze Studiem Inicjatyw Twórczych, gdzie prowadzę indywidualne warsztaty wokalne dla młodzieży i dorosłych. Poza uczeniem uwielbiam też występować, w Warszawie można mnie usłyszeć między innymi na scenie klubu Harenda.
Jestem logopedą ze specjalizacją neurologopeda kliniczny, filologiem polskim i niemieckim. Moja firma - Centrum Pięknej Mowy ma na celu przede wszystkim współpracę specjalistów w dziedzinie logopedii oraz neurologopedii z warszawskimi przedszkolami/ żłobkami. Od trzech lat współpracuję z Polsko-Niemiecką Szkołą Spotkań i Dialogu im Willego Brandta w Warszawie. Pod moją opieką są dzieci dwu- ,trzy-, a nawet czterojęzyczne zarówno w szkole podstawowej, jak i w przedszkolu. Od tego roku prowadzę także współpracę z Klubem Malucha Niebieski Kotek oraz Anteczek.
Wiedzę neurologopedyczną wykorzystuję przede wszystkim w placówkach medycznych, w których prowadzę konsultację wraz z terapią. Wiedza ta pozwala także szerzej patrzeć na problemy związane z mową i komunikacją dzieci przedszkolnych, a także daje możliwość prowadzenia terapii dzieci z problemami neurologicznymi (nawet niewielkimi).